Výzkum a vědecké objevy

Zrychlení vývoje léků, které mění životy

Příslib vědy změnit životy lidí nebyl nikdy větší. Nedávný pokrok v porozumění biologickým procesům, včetně rozluštění lidského genomu, umožnil vědcům společnosti Lilly a našim partnerům účinnější a preciznější zacílení na výzkum možné léčby mnoha onemocnění.

Výzkum a vědecké objevy

Pokud jde o výzkum a vývoj, naším cílem je objevovat a dodávat nová léčiva, která mohou zlepšovat život lidem po celém světě. Je to náročné, nákladné a často provázené i neúspěchem. Ale i když selžeme, posuneme znalosti lékařské vědy a naučíme se více o nemocech, biologii a chemii – v konečném důsledku jsme tak zase o krok blíže k novým úspěšným objevům a řešením v budoucnosti.

V průběhu historie naší společnosti jsme přispěli k významnému pokroku v léčbě některých nejzávažnějších zdravotních problémů lidstva, jako například cukrovky, srdečních onemocnění, infekčních nemocí, neurodegenerativních poruch, nádorových onemocnění a dalších.

A naše snaha pokračuje. Další informace najdete na našich globálních stránkách o připravovaném klinickém vývoji.